piątek, 15 sierpnia 2014

Zaaczynamy bloggowanie ;33 !

Hej ;33 !
 Mam na imię Marysia mało mi się to imię podoba ale cóż takie życie.. Moją pasją jest taniec, muzyka, fotografia i chemia ;DD . Od już 4 lat jestem Directioner <33 nie obchodzą mnie hejty innych kocham ich za to że są i mają pasję do tworzenia nowych zaskakujących teledysków ;33 . Jestem również Jereminator, Abrahamator ;-)) .. Co do pasji to największą z tych wszystkich wmienionych powyżej jest taniec i muzyka bez nich nie mam po co żyć .. 25 sierpnia już za 9 dni skończe 14 lat najwspaniaszy zbieg okoliczności jest taki że Abraham Mateo ma w ten sam dzień urodziny co ja a zaledwie jest o 2 lata starszy to jest po prostu wspaniałe <33 ^^ .. Jestem wariatką do kwadratu i dobrze mi z tym nie wstydze się tego ;-)) .. Mam 4 najlepszych przyjaciół których nigdy bym nie zostawiła za żadne skarby akceptują mnie taką jaką jestem i za to ich Kocham <3 .! Opowiedziałam coś o sobie teraz pora na was piszcie w komentarzach czekam ;33 ^^ . Możecie mnie też znaleźć na Asku ( w drugim poście podam aska jak i również Facebook'a, Twitter'a i Instagram'a ;33 ) Mam nadzieje że kolejne posty bd wam się podobały . Będą one w każdy poniedziałek ;-** .. Pozdrawiam wszystkich którzy zamierzają czytać mojego bloga i bd sądziły że jest ciekawy pod każdym postem w komentarzach proszę dawajcie mi pomysły na kolejne ;-** //Maańkaa ;33 .! // 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz